Громадські слухання Генеральний план села Чубинське 16 березня 2017 року

ПРИЙДИ НА ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ! ПОДАЙ ПРОПОЗИЦІЇ ДО ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ! НЕ БУДЬ БАЙДУЖИМ ДО СВОГО МАЙБУТНЬОГО!

Генеральний план вирішує концептуальні напрямки розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту – с. Чубинське Бориспільського району Київської області, потреби в територіях для забудови та іншого використання; врахування державних, громадських та приватних інтересів, черговість і пріоритети забудови; функціональне зонування, планувальну структура та просторову композиція забудови населеного пункту; загальний стан довкілля, основні фактори його формування, містобудівні заходи щодо поліпшення екологічного та санітарно-гігієнічного стану; території, які мають будівельні, санітарно-гігієнічні, природоохоронні та інші обмеження їх використання.

Підставою для розробки є рішення Великоолександрівської сільської ради від 05 грудня 2014 року № 2430-78-VI.

Ознайомитись з ескізом  Генерального плану території  можна в приміщенні Великоолександрівської сільської ради за адресою: Київська область, Бориспільський район, с. Велика Олександрівка, вул.  Гагаріна,11 в робочі дні з 08:00 до 17:00 та на сайті сільської ради vos-rada.gov.ua. Пропозиції до містобудівної документації приймаються в письмовому вигляді до 27.03.2017 року на вищевказану адресу. Відповідальна особа – заступник сільського голови Власкова Л.В.
Заплановано прилюдну презентацію матеріалів Генерального плану території за участі замовника та розробника у приміщенні Інституту розведення та генетики тварин 16.03.2017р. о 18-00 годині за адресою: с. Чубинське, вул. Погребняка,1.

ПРОЕКТ ГЕНПЛАНУ: http://vos-rada.gov.ua/?page_id=11652

_______________________________________________________________________________

Нехтування громадою Генерального плану Чубинського, бездумний продаж своїх земельних ділянок “ненажерливим інвесторам” призвело до хаотичної забудови села без оцінки перспектив розвитку;

А відсутність стратегічного бачення майбутнього призвело до погіршення екологічної та соціально-економічної ситуації в населеному пункті –  ч/з відсутність очисних споруд каналізації, відсутність нормального водопостачання,  відсутність тротуарів, відсутність соціальної інфраструктури (дитсадки, школа, поліклініка…), спортивної інфраструктури (міні стадіон, дитячі майданчики), обладнаних зон відпочинку (нищення Заказнику шашличниками) і т.д.

Наше майбутнє залежить від нас самих:

–  чи будемо ми жити в цивілізованому населеному пункті з розвиненою  інфраструктурою

– чи проігноруємо Громадські слухання і не висловивши громадських інтересів дозволимо перетворити Чубинське на “Камяні джунглі” без нормальної інфраструктури, з суцільними заторами, загазованістю повітря, без дитячих садочків, тротуарів, спортивних зон, медичного закладу?

Генеральний план – це найбільш важливий і принциповий документ щодо розвитку населеного пункту та визначення меж і функціонального призначення земельних ділянок на найближчі 15-20 років. Виключно після затвердження генплану можливе використання земель за новим функціональним призначенням. Якщо схема планування території – це концептуальний погляд на розвиток села, то генплан отримує силу закону і виконання його регламентів є обов’язковим на період терміну його дії. Генплан враховує не тільки побажання інвесторів з точки зору економічного розвитку населеного пункту і окремих його частин, але в ньому розраховується площа районів житлової, промислової, комерційної, забудови, інженерна і соціальна інфраструктура, необхідна для функціонування, сталого та гармонійного розвитку поселення. Також враховуються сучасні соціальні та екологічні стандарти. До соціальних стандартів, для виконання яких резервуються відповідні території, відносяться будівлі культурного та побутового обслуговування, навчальні заклади (школи, дитячі садки), приміщення та будівлі медичного обслуговування, комунальні об’єкти, що гарантують необхідний санітарний режим у населеному пункті і відповідають сучасним стандартам екологічної безпеки.

На стадії виконання генерального плану розраховуються і визначаються джерела та мережі водопостачання, способи каналізації, канали водовідведення, електричні джерела живлення і мережі. Генпланом моделюється і прогнозується розвиток транспортної мережі, резервуються необхідні на перспективу профілі вулиць і магістралей. Безумовно, завданням генплану є не тільки сприяти розвитку населеного пункту, але й максимально зберегти цінні риси й особливості існуючої забудови, особливо цінні ділянки природи у частині унікальних теренів, рослинного світу. У той же час, зберігаючи унікальні планувальні особливості існуючого населеного пункту, планувальники повинні завдяки інструменту генплану доводити рівень проживання людей до сучасних стандартів в частині розширення інженерних мереж, а через це розмірів вулиць в червоних лініях, розробки планів із закриття екологічно небезпечних об’єктів, поліпшення зонування територій, створення додаткових об’єктів сервісу тощо.

Саме генплан є тим документом, що може гармонізувати відносини між існуючими і новими територіями, позначити ті об’єкти і мережі, що повинні бути збудовані для існуючих територій інвесторами засвоєння нових земель, як компенсація за зміну використання землі. На жаль, розповсюджена помилкова думка про те, що якщо земля приватна, то інвестор може засвоювати її на свій розсуд. Це абсолютно хибне припущення, бо воно часом протирічить громадським інтересам. Виключно генплан може гармонізувати громадські й приватні інтереси, але це не можливо без втрат для тих, хто хоче крокувати не в ногу з громадою. Що порадити таким інвесторам, мета яких не співпадає з принципами зонування в генплані – це рівноцінний обмін землі.

Які форми участі місцевої громади у вирішенні питань забудови територій?

Пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подати:

— повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

— юридичні особи, об’єкти нерухомого майна яких розташовані на території, для якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

— власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розробляється документація, та на суміжній з нею;

— представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію;

— народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.

Пропозиції подаються у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів та правил. Пропозиції підлягають реєстрації та розглядаються замовником (яким виступає рада) та розробником (проектною організацією), спірні питання — погоджувальною комісією.

Результати розгляду пропозицій повідомляються особі, від якої надійшла пропозиція, прийняті пропозиції до проекту містобудівної документації підлягають опублікуванню.

Подобається? Поширюйте у соціальних мережах: